sobota, 24 stycznia 2015

STAY INSPIRED W 10 KROKACH!


  Czy Wam też czasem zdarza się dzień nic nierobienia? Ja mam tak bardzo często- nic nie robię, tylko leżę na łóżku i patrzę się w sufit, a po głowie ciągle chodzi myśl: co tu porobić? Właśnie na te dni przygotowałam słoik z pomysłami...

Taki słoik świetnie sprawdzi się w momentach, kiedy nie wiecie co zrobić. Idea jest dosyć prosta: do gotowego słoika wkładacie karteczki z pomysłami, np. zrób 50 przysiadów lub narysuj coś przed domem. Swoje własne zadania możecie interpretować na różne sposoby, więc jest to idealny sposób na zabicie nudy!

A oto, czego potrzebujemy:


      Wykonanie:
  1. Najpierw rozłóż kartki lub gazety, aby nie pobrudzić blatu. Przygotuj naczynie, do którego nalejesz kleju.
     
    2. Na cały słoik nałóż klej pędzelkiem. Pamiętaj, aby zostawić troszkę kleju na zapas, ponieważ po pewnym czasie klej na słoiku wyschnie i trzeba będzie nałożyć jego dodatkową warstwę.

    2. Przygotuj bibułę. Najlepiej, żeby była prasowana, ponieważ wtedy nasz słoik będzie wyglądał bardziej decoupage. Ja wybrałam kolor zielony i żółty, ponieważ najbardziej pasuje do mojego pokoju. 

  
    3. Zroluj bibuły oddzielnie, a każdą z rolek przetnij na pół. Do tego projektu wystarczy tylko pół takiego papieru.


    4. Teraz od każdego koloru odcinaj małe paseczki.


    5. Przyklej rozłożone paseczki do słoika (owijaj paseczki bibuły wokół niego).

    6. Gdy najtrudniejszy krok masz już za sobą, pomaluj górną część słoika. Wpadłam na ten pomysł, ponieważ w tym miejscu bibuła zbyt się roluje i efekt nie jest najlepszy. Użyłam farb wodnych, ponieważ tylko takie znalazłam u siebie w szafce ;)

    
    7. Teraz czas na szatę graficzną naszego pomysłowego słoika :) Od swojego telefonu odrysowałam szablon, na którym będzie widniał napis "stay inspired". 


  
    8. W rogach szyldu rysuję kropki, a na nich rysuję mniejszą, białą kropkę klejem. Jego wyschnięcie możecie przyśpieszyć używając suszarki do włosów ;)



    9. Następnie piszemy tytuł naszego słoika na szyldzie.


    10. Ostatnim krokiem jest przyklejenie kartki z tytułem i umiejscowienie naszego słoika w odpoweidnim miejscu ;)


Do gotowego słoika wrzucamy wcześniej wspomniane karteczki z zadaniami i wykorzystujemy je w nudne dni!

Sam pomysł na słoik przyszedł mi do głowy nagle, więc postanowiłam przedstawić Wam jego wykonanie, które mam nadzieję się Wam spodobało. Co prawda, widziałam już takie słoje wcześniej na wielu portalach, ale mój jest trochę inny ;) 
Zastanawia mnie jednak, jakie Wy macie pomysły na wykonanie takiego kreatywnego słoika i jakie zadania chcielibyście w nim zobaczyć?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz