niedziela, 25 stycznia 2015

OUTFIT OF THE DAY

  
 Dziś przygotowałam dla Was OOTD, w którym przedstawiam Wam strój typowo zimowy. Jest idealny na  spotkania z przyjaciółmi, ale raczej nie nadaje się na długi spacer po górach ;)
 Sukienkę zrobiłam sama, z koszuli jeansowej mojego taty ;)  Elementy udające kryształki przy kołnierzyku również stworzyłam sama, ze starej płyty. 
Uwielbiam połączenie faktur zimą! Tutaj występuje jeans, wełna i płyta. Dzięki temu nasz strój wygląda na droższy, a poza tym możemy cieszyć się wygodą i ciepłem. Tak prezentuje się look:










Na koniec przedstawiam Wam książkę Johna Grenna pt.: "19 razy Katherine". Gorąco ją Wam polecam, ale o mojej kolekcji tego autora, opowiem Wam w następnym poście :)




3 komentarze:

  1. Ciekawa stylizacja, choc nie w moim stylu
    this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely casual look! I appreciate the details on the collar and the back of the cardigan.

    Red Reticule
    Red Reticule | Facebook
    Red Reticule | YouTube

    OdpowiedzUsuń