poniedziałek, 2 lutego 2015

TIME FOR MOUNTAINS

 

W przerwie zimowej wraz z moją rodzinką postanowiliśmy wyjechać w nasze polskie góry, a dokładniej do Białki Tatrzańskiej. Zamieszkaliśmy w malowniczej wsi położonej troszkę wyżej niż sama Białka, więc mieliśmy niesamowite widoki z okien. Niesamowite uczucie, gdy każdego ranka wstaję i witają mnie tak piękne krajobrazy. Bardzo miło spędziliśmy tam kilka dni, podczas których postanowiłam zrobić kilka sesji. Na zdjęciach poniżej przedstawiam Wam efekty jednej z nich. Widoki gór nie pozostały mi obojętne ;)











A gdzie Wy spędziliście ferie?

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia *.*
    Ja ferie spędziłam w moim rodzinnym mieście :* Nigdzie nie wyjeżdżałam :\

    http://mydreamisbeyourdream.blogspot.com/ <------------------- zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki! Ja ferie zaczynam 16 lutego i spędzę je w domu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń